Op 20 september hield de marktleider in Customer Contact Applicaties, Genesys, de G-Summit 2016 bij gastheer Rabobank Nederland in Utrecht. Tijdens een interessante dag heeft Genesys sr vp and general manager EMEA, Friedberg Schuh ons meegenomen in de Next Generation Relationship, onderbouwd door Influential Trends, zoals Genesys die ziet.

Uiteraard heeft gastheer, Marco Mur (Business Change Manager), laten zien hoe Rabobank hiermee omgaat in het kader van Customer Experience Transformation die de bank ondergaat.

Dimension Data bracht in de presentatie van Siegfried Schallenmueller (Gen. Mgr. CX) naar voren hoe Customer Contact en Internet of Things elkaar ontmoeten.

Evangelist Hans Similon hield het gehoor voor dat ‘Customer Care is not a department, it’s an attitude.

De techniek werd aan een nader onderzoek onderworpen door dokter Lode van de Sande, onder het hoofdstuk Contact Center Quality.

Een interessante dag en MEcom Consulting was er bij!

G-Summit 2016, hoe Genesys Customer Relationship ziet

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *